Často kladené dotazy

1. Jak se mohu objednat na masáž?

> Zdarma online přes rezervační systém, zde

> Meilem na masaze@magicenergy.cz nebo na tel. čísle +420 732 620 349

Telefonické objednávky vyřizuji každý všední den PO - PÁ mezi 10 - 12 hodinou.  Pokud se mi přece jen rozhodnete zavolat v odpoledních hodinách, kdy masíruji, ozvu se Vám následující den mezi 10 - 12 hodinou.


2. Čím lze u Vás platit?

> Hotově 

> Platební kartou - převážně platební kartou

> Platit lze taktéž kartou nebo papírovými poukazy následujících partnerských společností - Edenred, UP Česká republika, 

3. Platba benefitními kartami u Vás nefunguje

I to se poměrně často stává. Proto, prosím, než se vydáte na masáž a rozhodnete se platit těmito společnostmi zjistěte si u svého zaměstnavatele, že má povolenou platbu na masáže mimo zdravotní sektor! V drtivé většině bývají povoleny masáže u zdravotních masérů, nebo masérů v rehabilitačních zařízeních, či na masáže u fyzioterapeutů.

4. Chtěl/a bych masáž koupit jako dárek. Jde to?

Ano jde. Poukaz objednáte telefonicky na čísle +420 732 620 349 nebo meilem na masaze@magicenergy.cz. Následně se domluvíme na termínu osobního předání. Poukazy nelze zasílat meilem či platit platbou na účet. Můžete zaplatit na místě buď v hotovosti nebo platební kartou. Poukazy v sekci ceník jsou aktuální a ty také dostanete na místě.

5. Dostal/a jsem dárkovou poukázku. Co s ní?

Objednáte si termín přes rezervační systém. Do poznámky můžete / nemusíte uvést dárkový poukaz. Stačí jej až na místě předložit. Dárkový poukaz má určitou platnost. Dárkové poukazy po této době již nejsou platné a propadají bez náhrady.

6. Jak mohu zrušit rezervaci?

Rezervaci je možno zrušit minimálně 24 hodin před Vašim termínem návštěvy. Pokud nedorazíte bez omluvy, bude po Vás požadovaná náhrada škody ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek se účtuje za rezervovaný čas a náklady spojené s přípravou a rezervací prostoru. Také storno poplatek částečně pokrývá mnou vynaložený čas. Viz. obchodní podmínky

7. Byla mi zrušena rezervace z Vaší strany, co mám dělat?

Stát se to může. Všichni jsme jen lidé. Můžu být nemocná, vejde mi do toho něco neodkladného aj. V tomto případě bude klient informován, v co nejkratším čase od zjištění skutečnosti, že se masáž pro daný den ruší. Bude sjednán náhradní termín, v co nejkratším čase. Viz. obchodní podmínky

8. Jak se mám připravit na masáž? Jak se mám chovat po masáži?

Stačí dodržovat tato jednoduchá pravidla, viz. Před a po masáži

9. Co si musím při masáži odložit?

> velké náušnice, řetízky, náramky, prstýnky, hodinky

> rifle, pásky, oblečení které má zipy

> svléknete se do spodního prádla a já vás přikryji ručníky

10. Mám si na masáž něco přinést?
 

Nejdete na rehabilitaci, takže si nic svého nosit nemusíte. Ručníky a prostěradlo jsou standardním vybavením jakékoliv masérny. Stačí, když si s sebou donesete dobrou náladu.

11. Jdu na masáž poprvé v životě. Co mě čeká?

Pokud jste klient, který ještě nebyl na masáži, napište mi email nebo mi zavolejte pro více informací. Ráda Vám poradím s výběrem nejvhodnější masáže a vysvětlím Vám, co a jak.

12. Děláte také erotické masáže?

To fakt nedělám! Zkuste se obrátit přímo na podnik, kde tyto služby nabízejí!!